Onze school

Terra Emmen is een kleinschalige school. Je leert dus snel alle docenten en andere leerlingen kennen. We vinden het belangrijk dat iedere leerling zich prettig en veilig voelt op school. Hoe de school er uit ziet, daar delen we veel aandacht aan. Het is een ruim en licht gebouw. Naast Terra VO Emmen is ook Terra MBO Emmen in de nieuwe school gevestigd. Als jij bij ons op school komt, krijg je dus les in een nieuw gebouw.

Naast de lessen doen we heel veel andere dingen. We organiseren veel leuke activiteiten op school en je doet regelmatig mee aan maatschappelijke stageprojecten. Maar we doen nog veel meer, zoals mooie en leerzame excursies. De natuur speelt een grote rol bij ons bij school. Vandaar dat je ook vaak buiten bent bij ons. Terra Emmen, iets voor jou?